V prípade , že ste sa stali účastníkom exekúcie, výkonu súdneho rozhodnutia alebo správneho konania voči daňovému úradu, sociálnej a zdravotnej poisťovni, iným úradom v súvislosti s podnikateľskou činnosťou, pomôžeme Vám v komunikácii s uvedenými orgánmi:
Odvolanie proti rozhodnutiam
Návrh na odklad exekúcie
Návrh na zrušenie exekúcie
Zmluvné podmienky
Všetky poskytované služby uvedené v predmete podnikania vykonáva spoločnosť vo svojom mene, so svojími zamestnancami alebo sprostredkovane s iným podnikateľským subjektom.
S objednávateľom služby je uzatvorená zmluva o poskytnutí služieb, dobe/ dĺžke/ rozsahu plnenia a dohodnutej výšky odmeny za poskytované služby.
Úhrada zálohových platieb a vyúčtovanie konečnej fakturácie je prevádzaná výlučne bankovým prevodom alebo priamym vkladom na bankový účet, vedený v Tatra banke, číslo účtu: 2929875470/1100.
Zálohové platby sú vo výške 50% - 100% celkovej fakturácie vopred, na uvedený bankový účet. V prípade neuhradenia zálohovej faktúry v dobe splatnosti 3-7dní, objednaná služba nebude poskytnutá.
Účtovníctvo exekučných trov:
Podnikateľ si môže trovy exekúcie zahrnúť do daňových výdavkov v súlade s § 19 ods. 2 zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov, nakoľko sa jedná o výdavky, ktoré je podnikateľ povinný uhradiť podľa osobitných predpisov. Tento typ daňového nákladu je uznaným nákladom už na základe daňového predpisu, lebo jeho uznanie nie je podmienené zaplatením, keďže nie je zahrnutý v § 17 ods. 21 a § 19 ods. 4 zákona o dani z príjmov.
3.10.2012, Ing. Andrea Marušincová, Zdroj: Verlag Dashöfer